30 Ocak 2012 Pazartesi

Bundan sonra "kar sporu" ile ilişkim bu resimdekinden bir katre fazla olmasın diye elimden geleni yapacagım:) Son 2 günlük Kartalkaya macerasinda Füsun'un piste kaybolması, ertesi gün de lifini kopartarak İstanbul'a dönmemiz benim gibi acemi birisi için bir uyarı niteliği taşıyordu. Her düşüşümde kara yapıştim. Kiminde kayak ayağımdan çıktı kiminde çıkmadı. Çıkmayan düşüşlerimin sakatlığa davet anlamına geldiğini bildiğim için, vücudumun kalan parçalarını aldığım darbeye göre şekillendirip yere kurbağa gibi yapıştım. Kayağımın ayağımdan çıktığı zamanlarda ise kalkarken eğimi hesaplayarak kalkmama rağmen yine de kayağimin tekine kavuşmakta zorlandım. Bu hallerime dibimde şahit olan bizim Sanço ise sabrının sonuna geldi çok haklı olarak. Fusun ve "Body"si (Rehberimiz kimse yalnız kaymasın yanınızda bodyniz olsun dedi ya) beni kolay piste götürmek üzere önden yola çıktıklarında arkalarından Sanço ile süzülürken birden bire farkettim ki; önümde bir kaya, altımızda bolkarlı gömülesi bir zemin ve kayanın ardında boyut farklılığını algıladığım hava perspektifi! "Yahu!" dedim Sanço'ya avaz avaz sinirleri bozulmuş şekilde, "Burasının neresi kolay bu deminkinden daha zor ve aşağısı uçurum!" Evet nitekim birkaç kriz sonrasında aşağıdakilere kavuştuğumuzda "Pardon pistleri karıştırmışız burası zordu!" dediler bana bizim kızlar. Evet geçmiş ola. Aşağı gidişim kaymakla, takla atmak arası hareketlerle son buldu. Batonumu kendi kafama bile indirdim bir düşüşümde. Sanço bile orada kara saplanıp düştü. Bu kokunç deneyimin ardından vardığım sonuçlarım:
1) Bir daha asla kayak pistine uzak otelde kalma. Yıpranıyorsun.
2) Bir daha ayağına kayak takma yapamıyorsun işte. Paten gibi değil.
3) Bir daha sömine başında sıcak şarap filan iç lift parası vereceğine.
4) Yaz çocuğusun yazda kal:)

Sanço ise şu dersleri çkarmış:
1) Bir daha asla kayak pistine uzak otelde kalma.
2) Acemi birisi ile kayak yapma.

Son not: Fusun'u Burhan Uslu dizinden ameliyat edecek. Benim boynum incindi, yavaş yavaş geçecek. Sanço Eurosport'taki kayakçılar gibi muhteşem kayıyor ama body olarak mızmız ve korkak beni haketmiyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder