21 Ocak 2013 Pazartesi

"Sürpriz Mira" 1 yaşına geldi bile!

23 Mart'ta yazdığım heyecanımız bebek Mira, 1. yaşını dolduruyor:)

Bizim Angelina heyecandan uyuyamadığını dün bana What's Up'tan yazmış. Kendisi de benim gibi yaşgünü kutlamayı seven birisiyken şimdi kendi bebeğinin birinci yaşını kutlamak için adeta seferberlik ilan etti.

3 metrelik duvar posterinden başlayarak birçok grafik tasarım hazırladık bastırttık, "Deyvit" sağolsun. Çok yardımcı oldu, çok güzel indirimler yaptı.

Mira hiçbirşeyin farkında değil. Ama annesi Angelina öğretmiş; "İyi ki doğduuunn Miiraa!" diye bağırılınca ellerini çırpıp dansetmeye başlıyor, çok hoş. Herkes havaya girdi. Haa bu arada yürüyor da artık.

44 kişilik bir kalabalık, çocuk parti evinde toplanacağız. Tasarımda toz pembelere özen gösterdik, üzerinde çalışırken o kadar etkilenmişim ki gidip kendime bir toz pembe gömlek aldım. Angelina da bu renge uyacak, Brad ve Sanço da. "Böylece kalabalıkta birbirimizi kolay buluruz hem de" dedim. Aslında gizlice parti sahibi olmanin verdiği gururu üzerinde taşımaktan başka birşey değildi:))

Bu arada Angelina, herşeyi bildiğinden bu dönemde benim yeğenim olmaya talip oldu, bu sembolik ve nazik teklifini kabul ettim. Dolayısıyla Sanço'nun yeğeni benim de yeğenim olduğundan Mira da torunum oldu:)


Sadece birkaç adet davetiyeyi bastık, diğerleri maille gitti. Oturup pembe zarflari kendim kestim, yaptım üşenmeden.

Şimdi geri sayım başladı, keşke 2 saat değil de daha uzun sürse diyoruz. Ama parti evinde vakit belli, sınırlar belli. İçki de yok tabii çocuk evinde.

Bizim heyecanımızı paylaşan herkes eğlenmeyi hakediyor bu partide. "Bu kadar uğraşmaya ne gerek var"cılar varsa da onları yaşadığım sürece anlayamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder