14 Nisan 2015 Salı

Birine bir yıldız hediye etmek...

"Birine" yazdım başlığı ama herhangi birine gökyüzünden yıldız hediye edemezsiniz tabii.
Hayalgücü olan, mutlu, pozitif düşünen ve başı daima gökyüzünde olan birisine hediye edebilirsiniz.
Ben de manevi kızım Eda'nın 18. yaşgünü için ona yıldız alıverdim :)
Koç burcu olduğu için Aries takım yıldızından 40 ışık yılı uzakta bir yıldıza Eda'nın adı soyadı verildi EDARIUS18 takısını da taktım ki latince havası olsun :)

Sanço onaylamadı hediyemi... Ayakları fazla yere bastığından olsa gerek. Oysa tam 18 yaşındaki birisi için uygun bir hediye bu. Henüz lise ve üniversite sınavları dışında hayatın gerçeğiyle tanışmamış ama o yaşgününde de reşit olmuş birisi için pek uygun. Artık oy kullanacak, araç kullanacak, kendi sorumluluğunu alacak birisinin belki de yetişkinliğe adım attığı anda aslında içindeki çocuğu kaybetmemesi için en uygun hatırlatma hediyesi.

Yeni yaşının getireceği herşeye hazır olması ve hayatın sıkıntıları karşısında yukarıda biryerlerde kendi yıldızının olduğunu hissetmesi bakımından güzel bir manevi destek.

Hediyenin paketini açtığında (çok güzel sertifikalar, resmi koordinatlar ve teleskop görüntüsü ile birlikte veriliyor) hediyenin ne olduğunu anlaması dakikalar sürdü. Yanında oturmuş açıklama yapıyordum onun ise ağzı gerçekten de açık kalmıştı uzun süre kapatamadı sonra bana boynuma atlayarak sarıldı kızım:)

Bu hediye için Türkiye'de güvenlir adres: www.yildizal.com
Çağlar Bey çok ilgiliydi gerçekten de.

Hayatınızda yıldız hediye edebileceğiniz insanların çokca olması dileğimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder